MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ŞİKAYET YÖNETİMİ POLİTİKASI

VİZYON, MİSYON, İLKE ve DEĞERLERİMİZ Doğrultusunda;

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ŞİKAYET YÖNETİMİ POLİTİKAMIZ

ÜNTEL KABLOLARI SAN.TİC.A.Ş. tüzel kişiliği ile plastik ve kauçuk
kabloların tasarım, üretim ve satış faaliyetleri ile iştigal eden
organizasyonumuz olarak;

  • Mevcut yasal ve mevzuatlara dayalı şartlarını dikkate almak,
  • İhtiyaç duyulan kaynakların temin etmek,
  • Müşterilerin, personelin ve diğer ilgili tarafların girdilerini göz önünde
    bulundurmak,
  • Müşterilerin taleplerini yerine getirirken açık, şeffaf, hızlı, güven verici ve müşteri odaklı olmak,
  • Ele aldığımız her bir geri bildirimi sürekli iyileştirme için ödül kabul eder; uygulanabilir şartları, objektif, adil, dikkatli, gizlilik esasına dayanarak incelemek ve çözüm sunmak,
  • Müşteri memnuniyeti ilkesi üzerine kurulan müşteri odaklılığımıza paralel olarak; memnuniyetsizliklerin tekrarının önlenmesi için gerekli düzeltici & önleyici faaliyetleri gerçekleştirmek, iş süreçlerimizi müşterilerimizin beklentilerini karşılayacak şekilde iyileştirmek.
  • Ele aldığımız her bir geri bildirimi sürekli iyileştirme için ödül kabul eder; uygulanabilir şartları, objektif, adil, dikkatli, gizlilik esasına dayanarak incelemek ve çözüm sunmak,
  • Müşteri memnuniyeti ilkesi üzerine kurulan müşteri odaklılığımıza paralel olarak; memnuniyetsizliklerin tekrarının önlenmesi için gerekli düzeltici & önleyici faaliyetleri gerçekleştirmek, iş süreçlerimizi müşterilerimizin beklentilerini karşılayacak şekilde iyileştirmek.

Görev, taahhüt ve politikamızdır.